.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيرترين رزمنده دفاع مقدس

پيرترين رزمنده دفاع مقدس در واكنش به جنايت رژيم صهيونيستي در غزه و مقاومت مقدس مجاهدين حماس در برابر يورش همه‌جانبه و گسترده صهيونيست‌هاي اشغالگر گفت: امروز دفاع از فلسطين و غزه و مظلومان آن دفاع از قرآن و اسلام عزيز است.
به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا، حاج‌صفرقلي رحمانيان پير بسيجي 102 ساله افزود: آرزو مي‌كردم توان در بدن داشته و به مقابله با صهيونيست‌هاي اشغالگر و كمك به برادران مظلوم فلسطيني مي‌شتافتم.
وي تصريح كرد: آن‌چه امروز در فلسطين و غزه شاهد آن هستيم محصول خيانت و سكوت سران خودفروخته برخي كشورهاي عربي است.
او گفت: همان‌طور كه حضرت امام راحل و مقام معظم رهبري فرموده‌اند: همه جهان اسلام براي كمك به مظلومان فلسطيني بايد به پا خيزند و از دشمن جنايتكار نهراسند.
اين پير جبهه‌ها كه در دهه هفتم عمر خود در كنار رزمندگان حماسه‌ساز اسلام حضور گسترده‌اي داشته است، يادآور شد: جهادي كه امروز مبارزان حماس در خاكريزهاي غزه و نبردهاي تن با تانك انجام مي‌دهند جهاد مقدسي است كه كربلاي ديگري خلق كرده است. آنان آزادگاني هستند كه زير بار ننگ نرفته و از شرافت امت اسلامي دفاع مي‌كنند.
وي گفت: شرمنده كودكان، زنان و سالخوردگاني هستيم كه در غزه مظلومانه و با سكوت كشورهاي عربي و حمايت آمريكاي جهان‌خوار به خاك و خون كشيده مي‌شوند.
يادآور مي‌شود: حاج‌ صفرقلي رحمانيان پير عارف جبهه‌ها از مجاهدان باسابقه خاكريزهاي دفاع مقدس است كه 66 ماه سابقه حضور در نبرد با بعثيان را در كارنامه‌ خويش دارد.
مقام عظماي ولايت سال گذشته اين پير بسيجي را مورد تفقد قرار داده و خطاب به ايشان فرمودند: خداوند شما را تا انقلاب مهدي حفظ نمايد.
اين رزمنده دلاور هم‌چنان لباس رزم و چفيه خود از دوران دفاع مقدس را حفظ كرده و با نماز بسيار مأنوس است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.